lauantai 4. huhtikuuta 2009

Kaarrokepusero coocoksesta

Jo pitempään olen ajatellut tehdä itselle jonkin kivan kevät neuleen ja kun tuota halpaa cocosta oli jostain kaupasta tarttunut mukaan, niin ajattelin toteuttaa paidan siitä.
Aikani selailin lehtiäni ja yritin etsiä ohjetta niin Modassa 2/2007 ollut kaarrokepusero alkoi miellyttää silmää.
No minähän en titenkään ikinä lue ohjetta kunnolla läpi ja kaavionkin katson vähän sinnepäin. No kun etu- ja takakappale oli valmis niin minulle selvisi että olen koko ajan tehnyt pitsineuleen väärin. No purkamaan en alkanut kun oli niin kivan näköistä jälkeä joten hiojenkin neule piti tehfdä väärin. Ja kun ei tuo minun pitsi enään sopinut ohjeen kaarokkeeseen ja sen kavennuksiin niin sekin piti tehdä omalla mallilla.
Lankaa oli tietenkin myös ostettuna liian vähän, eikä sitä enään meidän kaupasta löytynyt joten hioista ei tullut täyspitkät, mutta mitä se kevät/kesä paidassa haittaa
Joten enään en tiedä että onko kyseessä tuon lehden malli vai oma malli. Ilmeisesti jotain siltä väliltä
Lopputulokseen olen kuitenkin enemmän kuin tyytyväinen.
Taitaa itseasiassa olla yksi parhaiten istuvista neuleista mitä olen itselleni tehnyt
Lanka Novita Cocos
Menekki 300g

1 kommentti:

  1. Mitäs ,ihan kivan näköinen pusero,ja puolipitkät
    hihat ovat nyt muotia.

    VastaaPoista