lauantai 25. helmikuuta 2012

Uuden kameran ylistystä

Jee minulla on uusi kamera tai uusi on väärä sana. Isäni osti itselleen isomman ja paremman järkkärin ja minä sain tuon vanhan. Mutta uusi tuo minulle on vain parin vuoden ikäinen ja aivan toiselta planetalta kuin oma vanha pikku pokkari. Nyt kun vaan olisi aikaa opetella käyttämään kaikkia hienouksia. Muutamia harjoittelu kuvia otettu ja näissäkin jo huomaa että värit tulee esiiin ihan eri tavalla kuin ennen.
Kahdet kesken eräiset sukat. Elämäni ensimmäiset sukat Norosta.

Jämä raitasukat

Jotain valmistakin kuvattavaa on viikon aikana syntynyt.
Icarus huivi. Raijan aitan kasvivärjätystä villalangasta. Lankaa minulla oli yksi 100g vyyhti joten huivin kokoa piti pienentää aika paljon ohjeesta 1. kaavion tein kolmesti ja viimeisestä ja toiseksi viimeisestä kaaviosta jätin osia tekemättä. Hiukan piti pähkäillä kuinka saan langan riittämään ilman että huivin malli kärsii hirveästi.

Lopputulokseen olen niin tyytyväinen että pitäisin mieluusti itse, mutta huivi on jo luvattu etteenpäin.

2 kommenttia: